Zalety owoców i warzyw na sezon: Wiosna

Zalety owoców i warzyw na sezon: WiosnaZaczyna się wiosna, czujemy więcej ciepła, zapotrzebowanie na owoce i warzywa bardziej świeże wzrasta. Spożywać około 5 owoców i warzyw dziennie-to jest bardzo ważne i korzystne dla państwa zdrowia, masz więcej błonnika, minerałów, witamin i mniej kalorii, tłuszczu. Dlatego przygotowaliśmy listę owoców i warzyw od stacji, wraz z ich różnych świadczeń. Przed kilku rad: Zużywa owoce całe umywalki (límpialas dobrze przed jedzeniem). Oczy, co zrobić, jak sok traci część włókna, ale to twój wybór. Zawiera warzywa, świeże lub gotowane na obiad i kolacja. Łączy w sobie co najmniej trzy różne typy, jeśli nie obiad, a lubisz pić herbatę lub inny napar razem jakąś kanapkę, agrégale fasoli, zielone, sałata, pomidor, ogórek, wśród innych, uczynić go bardziej zdrowe. Co można jeść ilość owoców, zalecane, możesz to zrobić w następujący sposób: na Śniadanie (cały kawałek lub trozada u jogurtu light, skimming lub soku słodzik naturalny), na obiad lub kolację, na deser, i w połowie rano, jako przekąskę.

Owoce i warzywa od stacji, i ich zalety:

W palta: palta-to owoce o dużej wartości odżywczej. Pomaga zapobiegać problemy sercowo-naczyniowe. Ta żywność zawiera węglowodany, białka, tłuszcze, witaminy A, C, D, B1, B2, B3, B6 i E (przeciwutleniacz, profilaktyka raka, choroby sercowo-naczyniowe, różnych minerałów, błonnika i wody). Kaloryczność jest wysoka w porównaniu z innymi owocami, dlatego zaleca się, aby zmniejszyć ich spożycie, jeśli chcesz schudnąć. Pomidory Zawierają dużą zawartość wody i niską zawartością węglowodanów i kalorii. Doskonałe źródło błonnika. Zawierają duże ilości witamin z grupy b, c i E (zawiera bardzo dobrą rolę przeciwutleniacza). W minerały, najczęściej mamy zapałki i dużą ilość potasu, który pomaga naszym mięśniom i Ośrodkowego układu nerwowego. Jest to doskonałe warzywo, warzywa, z kolei (ze względu na wysoką zawartość naturalnych cukrów). Również przyczynia się do zmniejszenia agregacji płytek krwi, zapobiegając choroby sercowo-naczyniowe. Brokuły: zawiera mało kalorii, dlatego zaleca się, aby do diety, jeśli chcesz schudnąć. Realizujemy dostawę witamina C (przeciwutleniacz, który przyczynia się do tworzenia kolagenu i wspomaga wchłanianie innych składników odżywczych, takich jak żelazo). Istnieje również witaminy a i E (przeciwutleniacze). W minerały, daje nam Potasu, który bierze udział w przekazywaniu impulsów nerwowych i w prawidłowym funkcjonowaniu mięśni. Wapnia, istotne dla nauki, utrzymania kości i zębów. Przynosi фотохимических jak glucosinolatos i isotiocianatos, roślinnych substancji zawierających siarkę, i które mogą pomóc w zapobieganiu raka. Polecamy był najbardziej przydatny do wędzenia na parze lub w wodzie, w krótkim okresie czasu, bo gotowanie pozwala, że niektóre z tych składników odżywczych pozostanie w wodzie, traci niektóre z jego najlepszych cech w zasilaniu. Szparagi: doskonałe źródło witaminy a i c, zawiera dużo potasu, fosforu i magnezu. Działanie moczopędne i pomaga kontrolować ciśnienie krwi.Owoce i warzywa od stacji, i ich zalety:

Bardzo dobry naturalny środek na depresję, bo zawiera tryptofan

Banan: Bardzo dobry naturalny środek na depresję, bo zawiera tryptofan, stymulowanie do tworzenia serotoniny. Pomaga uporać się z bezsennością, należy spożywać nie bardzo blisko kolacji i przed snem. Szybkie źródło energii dla sportowców, i co najważniejsze w diecie dzieci. Wysoka zawartość potasu pomaga zapobiegać i łagodzić skurcze. Arándonos: owoce niskich kalorii, wolne od tłuszczu i sodu. Są bogate w błonnik i witaminę C. Podkreśla, efekty przeciwutleniacz, jego związków biorących udział w metabolizmie komórek, co ogranicza działanie wolnych rodników, związanych ze starzeniem się i wszystkich zwyrodnieniowych chorób, w tym raka, choroby serca i choroby Alzheimera. Pomaga również w celu zapobiegania zakażeń dróg moczowych, do działań w walce przeciwko E. Coli i inne bakterie, ponadto ich przyczepność do komórek dróg moczowych (nie zastępuje stosowanie antybiotyków, jeśli infekcja już, służy jako profilaktyka). Truskawki: doskonałe źródło witaminy C, E i beta-karoten (wysokiej aktywności antyoksydacyjnej). Efekt antiplaquetario, wiąże się z mniejszym stopniem ryzyka powstawania zawału mięśnia sercowego. Berries: bardzo mało kalorii, ogromny wkład przeciwutleniaczy, dotyczące profilaktyki niektórych rodzajów raka, spowalnia proces starzenia i wzrost “dobrego” cholesterolu (HDL), zapobieganie chorób układu sercowo-naczyniowego. Kiwi: istnieją dowody, że spożywanie może pomóc w zapobieganiu rozwoju wydarzeń, zakrzepicy żylnej i tętniczej, na zmniejszenie reakcji płytek krwi. Zawiera witaminę c (pomaga w przyswajaniu żelaza i przeciwutleniaczem, zapobiega starzeniu się komórek), karotenoidów, flawonoidów i soli mineralnych (potasu, magnezu). Wyróżnia się wysoką zawartością błonnika, pomaga tranzyt jelit, a w przypadku zaparć. Pod kaloryczności.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *