Nasycony tłuszcz wszystko, co jest złe dla mnie?

Nasycony tłuszcz wszystko, co jest złe dla mnie?Chociaż większość ekspertów zgadza się, że należy ograniczyć spożycie tłuszczów nasyconych, inni twierdzą, że tłuszcze nasycone były niesprawiedliwe демонизированы. Tak, to prawda?

To nasycony tłuszcz, to musisz próbować uniknąć lub jest to — jak niektórzy twierdzą — wyjątkowo użyteczny rodzaj tłuszczu?

Głównym zarzutem wobec tłuszczów nasyconych (widok w masło, śmietana, czerwone mięso, mleko kokosowe i czekoladę) polega na tym, że dieta o wysokiej zawartości tłuszczów nasyconych jest związane ze zwiększonym ryzykiem chorób serca. Ale na razie nie ma więcej tłuszczów nasyconych może podnieść poziom ldl (tzw. “złego”) cholesterolu pokoje, on również ma tendencję do zwiększania się wielkości tych cząstek ldl cholesterolu. Dużych cząstek ldl cholesterolu były związane z niskim ryzykiem chorób serca. Z drugiej strony, tłuszcze nasycone, jak zwykle, stymuluje komórki stan zapalny, proces, jest związana ze wzrostem ryzyka kierowa choroba.To nasycony tłuszcz, to musisz próbować uniknąć lub jest to — jak niektórzy twierdzą — wyjątkowo użyteczny rodzaj tłuszczu?

2015 roku Przegląd 72 badań (to bardzo dużo badań!) okazało się, że po prostu jeść mniej tłuszczów nasyconych nie obniża ryzyko problemów kardiologicznych. O co chodzi? Kiedy mówimy o jedzeniu mniej lub więcej żywności lub składników odżywczych, musimy wziąć pod uwagę to, że jemy więcej (lub mniej) w wyniku. Nasza żywność wymienia sprawa. Redukcja tłuszczu i zamiast tego jest więcej rafinowanych węglowodanów nie jest to zdrowe serce. Wymienić niektóre tłuszcze nasycone w diecie tłuszczami nienasyconymi, z drugiej strony, zmniejsza ryzyko chorób sercowo-naczyniowych.

Jak już twierdził wcześniej, nie ma jednej żywności lub składników odżywczych może rozsądnie być oznaczone jako “zdrowy” lub “niezdrowe” w próżni. To jak można umieścić to wszystko razem, co się liczy. Nie ważne, że źródłem tłuszczów w jego skład wchodzą, zdrowa dieta będzie również zawierać dużo świeżych owoców i warzyw, składników źródeł białka i mało kalorii. W kontekście takiej diety, myślę, że nie ma absolutnie miejsca dla niektórych tłuszczów nasyconych. W rzeczywistości, tam może być nawet pewne zalety.

WYROKWYROK

Wiele produktów zawierających tłuszcze nasycone, takie jak mięso i produkty mleczne, a także udzielania innych cennych składników odżywczych, w tym białka, wapń, żelazo i cynk. Ponadto, ci, którzy zużywa chudych produktów mlecznych w rzeczywistości może być bardziej prawdopodobne, aby utrzymać zdrową wagę, niż te, kto wybiera niskotłuszczowe produkty mleczne. Tłuszcze nasycone również stabilny w wysokiej temperaturze i opiera się oksydacja. Choć ja oczywiście nie proponuję jeść wyłącznie smażonych potraw, nasyconych olej kokosowy doskonale nadaje się do przypadkowego smażone leczenia, tak jak on rzadziej tworzy szkodliwych związków po podgrzaniu.

Że powiedział, że nie proponuję użyć tłuszcze nasycone jako jedynego źródła tłuszczu, bo wtedy można przegapić ugruntowane korzyści zdrowe tłuszcze zawarte w oliwie z oliwek, awokado, orzechy i tłuste ryby. Chociaż tłuszczów nasyconych nie może być taki zły, to czasami wydaje się, nie ma potrzeby jeździć wahadło w drugą skrajność. Zrównoważona i zróżnicowana dieta z odżywczych produktów-jest to doskonały sposób, aby uzyskać odżywianie organizm potrzebuje.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *